L'iniziativa Belt and Road, cunnisciuta in cinese è prima in inglese cum'è One Belt One Road (cinese: 一带一路) o OBOR in breve, hè una strategia di sviluppu di l'infrastruttura glubale aduttata da u guvernu cinese in 2013 per investisce in quasi 70 paesi è internaziunali. urganisazioni. Hè cunsideratu un centru di u Sicritariu Generale di u Partitu Cumunista Cinese (PCC) è a pulitica estera di u capu cinese Xi Jinping, chì hà inizialmente annunziatu a strategia cum'è "Cintura Economica di a Strada di a Seta" durante una visita ufficiale in Kazakhstan in settembre 2013.
"Belt" hè l'abbreviazione di "Silk Road Economic Belt", in riferimentu à e rotte terrestri pruposte per u trasportu stradale è ferroviariu à traversu l'Asia Centrale senza mare longu à e famose rotte di cummerciale storichi di e Regioni Occidentali; mentre chì "strada" hè corta per a "Via di a Seta Marittima di u 21u Seculu", in riferimentu à e rotte maritime Indo-Pacificu attraversu l'Asia Sud-Est à l'Asia Meridionale, u Mediu Oriente è l'Africa. Esempi di investimenti infrastrutturali di l'Iniziativa di Belt and Road includenu porti, grattacieli, ferrovie, strade, aeroporti, dighe è tunnel ferroviari.
L'iniziativa hè stata incorporata à a Custituzione di a Cina in 2017. U guvernu cinese chjama l'iniziativa "un tentativu di rinfurzà a cunnessione regiunale è abbraccia un futuru più brillanti". U prugettu hà una data di fine di u 2049, chì coinciderà cù l'anniversariu di u centenariu di a fundazione di a Republica Populare Chine (RPC).
Tempu di pubblicazione: 02-02-2021